شکسته شدن رکورد تولید در برخی صنایع از جمله فولاد
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس در تحلیل بازار فولاد،  رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از شکستن شدن رکورد تولید برخی حوزه های صنعتی در سال 95 و افزایش تولید در سال جاری خبر داد.

منصور معظمی در این باره افزود: در مجتمع صنعتی اسفراین با پیشرفت 50 درصدی نسبت به سال 94، توانستیم به رکورد تولید 63 هزار تن انواعمحصولات فولادی برسیم. همچنین به رکورد 100 درصدی تولید 25 هزار تن انواع لوله های جداری چاه ها نفت در لوله گستر اسفراین نیز دست یافتیم که رشد قابل توجهی بوده است. در این زمینه به رکورد بیش از 100 درصدی فروش لوله های مصرفی صنعت نفت و گاز هم دست یافتیم که طی ده ماهه ابتدایی سال جاری اتفاق افتاده است.

معظمی ادامه داد: از مسئولیت های دیگر ایدرو در دولت یازدهم و دوازدهم می توان به بررسی پیشبرد 20 طرح سرمایه گذاری صنعتی با میزان سرمایه گذاری حدود 100 هزار میلیارد ریال و همچنین هدف گذاری برای افزایش اشتغال مستقیم حدود 15 هزار نفر در بخش های طرحها و شرکتهای سازمان و همچنین بررسی و اجرایی شدن بیش از 20 تفاهم نامه ، موافقت نامه و قرار داد همکاری با شرکتهای بین المللی در زمینه های مختلف صنعتی اشاره نمود.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین ما با آغاز دولت دوازدهم هم توانستیم به برخی اهداف صنعتی دست یابیم که از جمله این اهداف می توان به  بازبینی قوانین توسعه و حمایت از صنایع دریایی و ویرایش برنامه های اجرایی مبنی بر سند راهبردی صنایع دریایی، برگزاری مناقصه تولید 630 دستگاه واگن مترو و تحقق بیش از 77 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه فاز 14 پارس جنوبی تا انتهای دیماه و تاسیس شرکت توسعه صنایع نفت و گاز گسترش ایرانیان و آغاز عملیات اجرایی پروژه E&P در بخش نفت و گاز اشاره نمود.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید





:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: